Sunday, July 11, 2010

又一次的失望

又一个让我失望的夜晚
是我不会保护自己的权益
还是有人滥用了我们的活动

我本来是个简单的人
所以认为大家都是很简单
可是,就偏偏被人滥用了这种简单

明明答应了只要赚钱就什么都可以谈
可是赞助的钱竟然不算是我们活动的收入之一!

有没有搞错??

是我的会计知识不够还是他们在占我们的便宜
利用我们的人力 来为自己打算
我们死我们的事情。。。

既然他们那样
我们也是没办法的
我是不会发表任何不满与反对的话
那担子本来已经分好的 我先说声对不起
因为中学生真的没有能力付RM100

的确我们的支会有钱 就那 RM1XXX
but we have no foreseeable future income like what YMM Selangor have
therefore we strictly need to be conservative to assume that we have no money
We do that just to want security for future activity
For future young people
For future master of the country
BUT not FOR you guys that just want to meet Quota

Quota is meaningless to us
Quata is showing off to us
What to we get instead to wear beautifully standing there?

Undeniable that having incurred entertainment espenses will bring futurre income,
but we are not working towards that
我们不需要大肆铺张
只需要靠自己的努力!

上一次的失望 我开始遗忘
希望他们会改变
可是 我们再次受到伤害
我无法忍受不好好沟通的上头
所以我真的很想放弃

so sorry for not helping meeting the quota yet we will in line with what u guys do
I just want to protect my MEMBER!

No comments:

Sweet MOMENT

CHAP GOH MEI2010